W drukarni dostępne są formy płatności :
– Szybki przelew lub płatność kartą PAYNOW.
– Przelew tradycyjny na podstawie faktury proforma.
– Z odroczonym terminem płatności dla stałych klientów.
Tak. Hasło można zmienić w zakładce moje konto > edytuj konto.
Tak trzeba posiadać konto.
Posiadanie konta daje takie możliwości jak:
– historia zamówień
– dostęp do faktur
– zdobywanie punktów za zakupy
– przeglądanie plików
– korzystanie z projektanta
Ze względów bezpieczeństwa konto nie jest aktywne po rejestracji, trzeba zaakceptować wiadomość która przyjdzie na adres e-mail.
Hasło można odzyskać w: Moje konto > zaloguj > nie pamiętasz hasła?
Tak jest taka możliwość ale nie dla wszystkich produktów. Realizacja w terminie ekspresowym jest usługa dodatkowo płatną. O możliwość przyspieszenia realizacji prosimy wysłać wiadomość na biuro@leviko.pl lub dzwonić 71 328 30 72.
Tak. Zamówienia można wysłać na inny adres. W zakładce moje konto wybierz zmień adres > adres wysyłki.
Tak można zamówić o ile mamy możliwości techniczne aby go wykonać, zapytanie o produkt niestandardowy kieruj na adres biuro@leviko.pl, podając nam jak najwięcej parametrów i szczegółów zamówienia.
Tak można zamówić przesyłkę anonimową.
Tak oferujemy wykonanie projektu graficznego. W sprawie wyceny oraz przygotowania projektu prosimy o kontakt mailowy: biuro@leviko.pl
Po wyborze parametrów produktu klikamy dodaj do koszyka. W koszyku pojawi się pole dodawania plików do zamówienia.
Pliki można podmieniać w zakładce moje konto > zobacz zamówienia.
Pliki można zamieniać do momentu akceptacji pliku do druku.
Wybierz interesujący Cię produkt oraz parametry, wgraj pliki, wypełnij dane potrzebne do zamówienia i wybierz sposób płatności i odbioru.
Czas realizacji zamówienia jest podany przy każdym produkcie i jest zależny od rodzaju druku oraz nakładu .
Preferowanym plikiem do druku jest format PDF, akceptujemy też jpg, tiff.
Pliki można również przesyłać spakowane w formacie rar, zip
Zamówienie można odebrać osobiście w naszej drukarni. Zamówienia wysyłamy również kurierem lub za pośrednictwem paczkomatów.
Nieopłacone zamówienie nie jest realizowane do momentu opłacenia. Zamówienie anulujemy po 14 dniach od jego złożenia w przypadku braku opłacenia.
Po złożeniu zamówienia pliki są weryfikowane pod względem poprawności do druku oraz zgodności z wybranymi parametrami zamówienia. Otrzymasz informacje o poprawnym lub błędnym przygotowaniu pliku i jak go poprawić . Za każdym razem będziesz informowany o statusie swojego zamówienia.
Istnieje możliwość wystąpienia różnic w kolorach do 5 jednostek Delta E w stosunku do wydruków wskazanych przez klienta oraz obrazu wyświetlanego na monitorze ze względu na różnice w technologii druku i prezentacji wyświetlanych barw na różnych monitorach.
Większość prac jest drukowana w technologii cyfrowej aby maksymalnie przyspieszyć czas realizacji zamówienia. Większe nakłady drukowane są w technologii offsetowej aby zminimalizować cenę produktu.