Od Lutego 2022r. zmiana godzin otwarcia. Czynne PN-PT 8-18 Sobota nieczynne. Odrzuć

71 328 30 72
.biuro@leviko.pl
logotyp logotyp
Moje konto
Logowanie Rejestracja

Zgubione hasło?

Twoje dane osobowe zostaną użyte do obsługi twojej wizyty na naszej stronie, zarządzania dostępem do twojego konta i dla innych celów o których mówi nasza polityka prywatności.

0 0
0 Koszyk
Koszyk (0)
Łączna Kwota: 0,00 zł

Zobacz koszykZamówienie

  • Start
  • Produkty
  • Wyceny
  • Kontakt
  • Pomoc
    • Jak przygotować plik do druku
    • Najczęściej zadawane pytania
    • Powody odrzucenia zamówienia
    • Ważna informacja
    • Słowniczek pojęć drukarskich
    • Polityka prywatności
    • Regulamin

REGULAMIN
SKLEPU INTERNETOWEGO

Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez Leszka Staronia prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą LEVIKO Leszek Staroń, 50 – 356 Wrocław, ul. Grunwaldzka 30, za pośrednictwem sklepu internetowego www.leviko.pl (zwanego dalej: sklepem internetowym) oraz określa zasady i warunki świadczenia przez Leszka Staronia prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą LEVIKO Leszek Staroń usług nieodpłatnych drogą elektroniczną.

  • 1
    Definicje
  1. Dostawca – oznacza firmę kurierską, z którą współpracuje Sprzedawca.
  2. Konsument – oznacza osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  3. Klient – oznacza Konsumenta lub Przedsiębiorcę.
  4. Produkt – oznacza towar i/lub usługę przedstawioną przez Sprzedawcę za pośrednictwem strony sklepu internetowego.
  5. Przedsiębiorca – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarcza lub zawodową.
  6. Sprzedawca – oznacza Leszka Staronia prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą LEVIKO Leszek Staroń, 50 – 356 Wrocław, ul. Grunwaldzka 30, zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, NIP: 894-117-58-36, Regon: 931558738.
  7. Sklep Stacjonarny – oznacza miejsce przeznaczone do obsługi Klientów, pod adresem: 50 – 356 Wrocław, ul. Grunwaldzka 30 oraz 50 – 368 Wrocław, ul. Bujwida 25/5.
  8. Towar – oznacza rzecz ruchomą, będącą przedmiotem umowy sprzedaży.
  9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży na odległość za pośrednictwem sklepu internetowego, określające rodzaj i/lub liczbę produktu oraz inne treści przewidziane prawem.
  • 2
    Postanowienia ogólne
  1. Sklep internetowy jest udostępniany przez Sprzedawcę za pośrednictwem sieci Internet i strony internetowej sklepu.
  2. Sprzedawca dołoży starań, aby korzystanie z sklepu internetowego było możliwe dla Użytkowników Internetu z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych. Minimalne wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze stron sklepu internetowego to Internet Explorer 11 lub Chrome 66 lub FireFox 60 lub Opera 53 lub Safari 5 lub nowszych, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s.
  3. Sprzedawca stosuje mechanizm plików „cookies”, które podczas korzystania przez Klientów ze strony internetowej sklepu, zapisywane są przez serwer Sprzedawcy na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta. Stosowanie plików „cookies” ma na celu poprawne działanie strony internetowej sklepu na urządzeniach końcowych Klientów. Każdy Klient może wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego. Wyłączenie „cookies” może spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze strony internetowej sklepu.
  4. W celu złożenia zamówienia w sklepie internetowym oraz w celu korzystania z usług dostępnych na stronach internetowych sklepu, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.
  5. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Klienta sklepu internetowego w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający interesy Sprzedawcy.
  • 3
    Rejestracja
  1. W celu utworzenia konta Klienta, Klient obowiązany jest dokonać nieodpłatnej rejestracji.
  2. Rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia w sklepie internetowym.
  3. W celu rejestracji, Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny udostępniony przez Sprzedawcę na stronie internetowej sklepu i przesłać wypełniony formularz rejestracyjny drogą elektroniczną do Sprzedawcy poprzez wybór odpowiedniej funkcji znajdującej się w formularzu rejestracyjnym. Podczas rejestracji Klient ustala indywidualne hasło.
  4. W trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego, Klient ma możliwość zapoznania się z Regulaminem, akceptując jego treść poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.
  5. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie rejestracji przez sprzedawcę. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi prowadzenie konta klienta, a Klient uzyskuje możliwość dostępu do konta klienta i dokonywania zmian podczas rejestracji danych.
  • 4
    Zamówienia
  1. Klient może składać zamówienia w sklepie internetowym za pośrednictwem strony internetowej sklepu przez 7 (siedem) dni w tygodniu, 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę.
  2. Klient w sklepie internetowym może złożyć zamówienie na wybrane produkty tj. zawrzeć umowę sprzedaży produktu na odległość. Umowa sprzedaży zostanie zawarta wraz z otrzymaniem przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w treści pkt 9 poniżej niniejszego regulaminu.
  3. W celu zawarcia umowy sprzedaży produktu na odległość w sklepie internetowym należy wybrać Produkt dostępny w sklepie internetowym. Klient określa indywidualne właściwości wybranego Produktu dokonując wyboru spośród dostępnych opcji oraz podając plik do druku poprzez wykorzystanie opcji „Wgraj plik”. Klient wgrywając plik do druku jest zobowiązany do posiadania praw autorskich do przekazywanego do druku utworu. W razie wątpliwości Sprzedawcy co do posiadania przez Klienta praw autorskich do utworu, Sprzedawca ma prawo odmówienia realizacji zamówienia.
  4. Dodanie Produktu do zamówienia następuję przez wybór polecenia „DO KOSZYKA”. Klient po skompletowaniu całości zamówienia i wskazaniu w „KOSZYKU” sposobu Dostawy oraz formy płatności, składa zmówienie przez wysłanie formularza zamówienia do Sprzedawcy, wybierając na stronie internetowej sklepu przycisk „KUPUJĘ I PŁACĘ”. Każdorazowo przed wysyłką zamówienia do Sprzedawcy, Klient jest informowany o łącznej cenie za wybrany Produkt/Produkty i Dostawę, jak też o wszystkich dodatkowych kosztach jakie jest zobowiązany ponieść w związku z umową sprzedaży.
  5. Złożenie zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia umowy sprzedaży Produktów będących przedmiotem zamówienia.
  6. W przypadku przesłania przez Klienta wadliwego pliku, o którym mowa w pkt 3 powyżej, Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta drogą elektroniczną lub telefonicznie o zaistniałym zdarzeniu w celu ustalenia dalszego toku realizacji zamówienia.
  7. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie jego złożenia.
  8. Klient może dokonać zmiany zamówienia, jak również jego anulowania przed dniem otrzymania potwierdzenia, o której mowa w pkt 7powyżej niniejszego regulaminu. W tym celu należy skontaktować się z Sprzedawcą telefonicznie pod nr telefonu 071 328 30 72 lub drogą elektroniczną na adres: biuro@leviko.pl. Możliwość anulowania zamówienia nie uchybia możliwości odstąpienia od umowy sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  9. Po zawarciu umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki przesyłając na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie wraz z informacją o przyjęciu do realizacji.
  10. Ceny ma stronie internetowej sklepu zamieszczone przy danym Produkcie nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy i wszelkich innych kosztów, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy i składaniu zamówienia.
  11. Klient ma możliwość uiszczenia ceny:
    a) przelewem bankowym na rachunek bankowy Sprzedawcy;
    b) przelewem bankowym za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych PAYNOW;
    c) gotówką za pobraniem, płatność dostawcy przy dokonywaniu Dostawy.
  12. Sprzedawca zamieszcza na stronie internetowej sklepu informację o liczbie dni roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji zamówienia.
  13. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem dostępności produktów. W przypadku niedostępności produktu, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o czasie oczekiwania na realizację zamówienia, z prośbą o potwierdzenie dalszej woli ich realizacji lub o anulowaniu zamówienia. W przypadku rezygnacji Klienta z realizacji zamówienia, klient niezwłocznie otrzyma zwrot uiszczonych przez siebie opłat.
  14. Zamówione Produkty mogą zostać dostarczone przez Sprzedawcę na wskazany przez Klienta adres, na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub do wskazanego przez Klienta innego punktu odbioru.
  15. Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru. Odbioru można dokonać w sklepie stacjonarnym pod adresem: 50 – 356 Wrocław, ul. Grunwaldzka 30 oraz 50 – 368 Wrocław, ul. Bujwida 25/5 w dni robocze, w godzinach otwarcia sklepu stacjonarnego.
  16. Sprzedawca na adres poczty elektronicznej Klienta podany w formularzu rejestracyjnym, przesyła fakturę VAT obejmującą dostarczone Produkty, w formie pliku elektronicznego w formacie PDF. W celu otwarcia pliku Klient powinien posiadać oprogramowanie kompatybilne z formatem PDF.

  • 5
    Uprawnienie do odstąpienia od umowy
  1. Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, w terminie czternastu dni.
  2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
    1) dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku Umowy sprzedaży, która:
    a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,
    b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy;
    2) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
  3. Po upływie terminu wskazanego odpowiednio w pkt. 2 powyżej, prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży wygasa.
  4. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi powiadomić Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego załącznik do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy, Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, na adres: LEVIKO Leszek Staroń, 50 – 356 Wrocław, ul. Grunwaldzka 30.
  7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
  8. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, z zastrzeżeniem pkt. 9 poniżej.
  9. Sprzedawca wstrzymuje zwrot płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  10. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z rzeczy w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
  11. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
    – o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    – w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Klienta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    – w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaną nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

  • 6
    Reklamacje dotyczące Produktów
  1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym.
  2. Reklamacje wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie Regulaminu, należy kierować pisemnie na adres: LEVIKO Leszek Staroń, 50-356 Wrocław, ul. Grunwaldzka 30 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: biuro@leviko.pl.
  3. Reklamacja Klienta jest rozpatrywana w terminie do 14 dni. Klient otrzymuje informację o sposobie załatwienia reklamacji drogą elektroniczną lub telefonicznie w powyższym terminie, chyba że ustalono z nim inny sposób udzielenia takiej informacji.
  4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za nieznaczne odstępstwa Produktu dostarczonego od zaoferowanego. W przypadku wydruków nieznaczne odstępstwa kolorów w porównaniu z motywami wzorcowymi, jak również odstępstwa wynikające z innego formatu, jakości papieru, materiału i powierzchni nie są technicznie i produkcyjnie całkowicie do uniknięcia.
  5. Do wykonania oferowanych przez Sprzedawcę Produktów wykorzystywane są materiały ogólnodostępne. W przypadku druków, farb, materiałów, odporności na światło itd. odpowiedzialność obowiązuje wyłącznie w zakresie przeciętnej trwałości danych wyrobów.
  6. Przed ewentualnym montażem zakupionego Produktu należy dokładnie sprawdzić jego parametry oraz jego zgodność z zamówieniem. Wszelkie niezgodności należy zgłosić przed wykonaniem montażu. W przypadku gdy montaż Produktu zostanie rozpoczęty lub wykonany, a następnie reklamacji, Sprzedawcy przysługuje prawo domagania się od Konsumenta odszkodowania.
  7. Sprzedawca nie udziela gwarancji na Produkt.
  • 7
    Usługi nieodpłatne
  1. Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów, drogą elektroniczną usługi nieodpłatne:
    a) prowadzenie konta Klienta;
    b) zamieszczanie opinii.
  2. Usługi wskazane w pkt. 1 powyżej świadczone są 7 (siedem) dni w tygodniu, 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę.
  3. Usługa Prowadzenie Konta Klienta, dostępna jest po dokonaniu przez Klienta czynności, o których mowa w § 3 niniejszego Regulaminu.
  4. Usługa prowadzenie konta klienta polega na udostępnieniu Klientowi dedykowanego panelu w ramach strony internetowej sklepu, umożliwiającego Klientowi modyfikacje danych, które podał w czasie rejestracji oraz podgląd historii zamówień już zrealizowanych.
  5. Klient, który dokonał rejestracji może zgłosić żądanie usunięcia konta klienta Sprzedawcy, przy czym w przypadku żądania usunięcia konta klienta przez Sprzedawcę, może ono zostać usunięte do 14 dni od zgłoszenia żądania.
  6. Usługa zamieszczanie opinii polega na publikacji na stronie internetowej sklepu indywidualnych i subiektywnych wypowiedzi Klienta, który dokonał zakupu za pośrednictwem sklepu internetowego.
  7. Rezygnacja z usługi zamieszczanie opinii możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu zamieszczania treści przez Klienta na stronie internetowej sklepu.
  8. Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania konta klienta i usługi zamieszczanie opinii, w przypadku działań Klienta na szkodę Sprzedawcy lub innych Klientów, naruszenia przez Klienta przepisów prawa lub postanowień niniejszego Regulaminu.
  9. O podjęciu działań przez Sprzedawcę, o których mowa w pkt. 8 powyżej, Sprzedawca zawiadamia Klienta drogą elektroniczną na adres podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym.
  10. Zablokowanie dostępu do Konta Klienta i usługi zamieszczanie opinii trwa przez okres niezbędny do wyjaśnienia i rozwiązania kwestii stanowiącej podstawę podjęcia działań przez Sprzedawcę, o których mowa w pkt. 8 powyżej.
  • 8
    Reklamacje dotyczące świadczenia usług drogą elektroniczną
  1. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania sklepu internetowego , w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
  2. Klientowi przysługuje prawo składania reklamacji dotyczących świadczenia usług przewidzianych w regulaminie.
  3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem sklepu internetowego należy kierować na adres: LEVIKO Leszek Staroń, 50 – 356 Wrocław, ul. Grunwaldzka 30 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: biuro@leviko.pl.
  4. Klient powinien podać w reklamacji rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem sklepu internetowego.
  5. Reklamacja Klienta jest rozpatrywana w terminie do 14 dni. Klient otrzymuje informację o sposobie załatwienia reklamacji drogą elektroniczną lub telefonicznie w powyższym terminie, chyba że ustalono z nim inny sposób udzielenia takiej informacji.
  • 9
    Ochrona danych osobowych

Zasady ochrony Danych Osobowych zamieszczone są w Polityce prywatności.

  • 10
    Postanowienia końcowe
  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają w szczególności przepisy ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.), ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827), ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r., Nr 16, poz. 93 z późn. zm).
  2. Spory wynikające z stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem umów między Sprzedawcą a Klientami, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. z 1964 r., Nr 43, poz. 269 z późn. zm.).
  3. Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Klient w szczególności może skorzystać z procedur mediacyjnych zapewnianych przez wojewódzkie inspektoraty Inspekcji Handlowej lub stałe polubowne sądy konsumenckie działające przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrzenia reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny i obie strony postępowania muszą wyrazić zgodę na postępowanie. Szczegółowe zasady dostępu do tych procedur znajdują się na stronach internetowych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
  4. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich (Dz.U.2001, nr 113, poz.2014).
  5. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
  6. Klient będący Konsumentem może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu, zwracając się do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, m.in. Federacji Konsumentów (federacja_konsumentów.org.pl).
  7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego regulaminu z zastrzeżeniem, iż do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili złożenia zamówienia przez Klienta.
  8. Regulamin wchodzi w życie z dniem 23 marca 2020 r.

Załącznik:

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

– Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne,
numer faksu i adres e-mail]

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*)
umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– Adres konsumenta(-ów)

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

Polityka prywatności
Regulamin

Banery – Bilety – Bloczki klejone – Buttony – Certyfikaty – Druk arkuszowy cyfrowy – Druk wielkoformatowy – Druki samokopiujące – Dyplomy – Identyfikatory  – Instrukcje książkowe klejone – Instrukcje książkowe spiralowane – Instrukcje książkowe szyte – Kalendarze biurkowe – Kalendarze wieloplanszowe spiralowane – Kartki świąteczne – Karty stałego klienta – Katalogi klejone –  Katalogi spiralowane druk cyfrowy – Katalogi szyte druk cyfrowy – Koperty –  Koszulki z nadrukiem termotrsnsfer – ksero Wrocław – druk Wrocław – drukarnia Wrocław – pieczątki Wrocław – płyty kappa – nadruki – ksero kolor  A4 – A3 – ksero kolor wielkoformatowe  CAD A2 – A0+ – ksero cz-b A4 – A3 – ksero cz-b wielkoformatowe CAD A2 – A0+ – plotowanie CAD A4 – A0 + – druk kolorowy grafika / foto A4 oprawa twarda magisterska – oprawa twarda dyplomowa – oprawa twarda licencjat – oprawa dokumentów – bindowanie – laminowanie – wizytówki – ulotki – składanie rysunków wielkoformatowych do teczki – składanie rysunków wielkoformatowych z marginesem – Książki klejone oprawa miękka druk cyfrowy –  Książki spiralowane druk cyfrowy – Książki szyte druk cyfrowy – Naklejki dowolnego kształtu druk solwentowy – Naklejki magnetyczne druk solwentowy – Naklejki na witryny druk solwentowy – Naklejki dowolnego kształtu druk laserowy – Naklejki prostokątne druk laserowy – Notesy klejone – Notesy spiralowane – Obrazy naciągane na blejtram – Papiery firmowe – Plakaty – Ploterowe wycinanie folii barwionej – Potykacze reklamowe – Rollupy – Tablice PCV – Teczki ofertowe – Ulotki druk cyfrowy – Ulotki druk offsetowy – Wizytówki – Wizytówki złocone – Wizytówki srebrzone – Wizytówki z lakierem UV – Wydruki do podświetleń – Zaproszenia – Zdjęcia wielkoformatowe

Ⓒ Created by Leviko 2019 – Drukarnia